środa, 30 grudnia 2015

Summary 2015

Hejka kochani!

Kończy się rok 2015, czyli jest to czas na podsumowanie wszystkiego co się działo w ciągu ubiegłego roku:))
Będę to pisać po kolei miesiącami, żeby nie było jakiegoś zamieszania.

Więc zaczynajmy!:))

Styczeń:
Szczerze to niezbyt pamiętam ten miesiąc, ale wiem, że nie działo się w nim nic specjalnego. Na początku była WOŚP, gdzie byłam wolontariuszem, i tylko szkoła, treningi i mecze.

Luty:
Zaczynałam ferie zimowe, jechałam na turniej, a w drugim tygodniu na obóz sportowy.



Marzec:
Najważniejszym wydarzeniem było definitywnie 'odejście' Zayna Malika z One Direction.

Kwiecień:
Głównie spotkania z przyjaciółmi oraz rozpoczęcie sezonu żużlowego.

Maj:
Wycieczka klasowa, koncert Maryli Rodowicz, warsztaty fotograficzne i pierwsza 'profesjonalna' sesja zdjęciowa.



Czerwiec:
Wyjazd w góry w najlepszym towarzystwie, potem moje urodziny, wyjazd do Warszawy, zakończenie roku szkolnego, koncert De Mono. 

Lipiec:
Pojechałyśmy do koleżanki do Boszkowa, potem byłam w Lesznie, a w ostatnim tygodniu kolonia w stajni.




Sierpień:
Wakacje z rodzicami nad morzem, potem do Leszna na kilka dni i na obóz sportowy.



Wrzesień:
Rozpoczęcie roku szkolnego, i turniej.

Październik:
Urodziny koleżanek. 



Listopad:
Kolejne urodziny i dyskoteka andrzejkowa w gimnazjum dziewczyn z zespołu.

Grudzień:

Ciężarówki Coca-coli, wigilia klasowa i klubowa, święta i teraz oczekiwanie na Nowy
Rok.





Podczas tego roku poznałam naprawdę wielu wspaniałych ludzi za co chciałabym im z całego serca podziękować. Dzięki nim moje życie bardzo się zmieniło, dlatego z tego miejsca chcę Wam serdecznie podziękować. Dziękuje, że za spędzony czas, za to, że ze mną wytrzymaliście, za wszystkie spotkania, wyjazdy, przede wszystkim na te wspaniałe wakacje 2015 oraz za to, że zawsze jesteście kiedy Was potrzebuję. 


Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca.
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga!:))


Love you all,
Ola xx



Tu mnie znajdziecie:
snapchat: luuvmylarreh

*business enquiries:
ola.g6@autograf.pl



16 komentarzy:

  1. czasem dobrze jest sobie zrobić takie podsumowanie.
    zdjęcia mogłyby być większe, ale jest okej.
    pozdrawiam i życzę super 2016!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe podsumowanie roku, super tak powspominać :)

    karolajn8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia, widać, że rok był pełen niesamowitych zdarzeń. Wspaniale mieć tylu przyjaciół, z którymi można się bawić i świętować, a nawet podróżować i dzielić pasję! :) Jest czego zazdrościć. :)

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że potrafisz korzystać z życia i życzę Ci, aby kolejny rok przyniósł Ci jeszcze więcej świetnych wrażeń.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy new year xd super blog :) Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO super, że pamiętałaś, co było w którym miesiącu ! :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje ;)
    cudowny blog ;*
    i świetny pomysł na wpisa super ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis i śliczny desing bloga :) Będę tu wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje nad morzem mi się marzą, byle tylko pogoda była piękna, by z morza skorzystać. :)

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Fanpage bloga, looknij. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również spędziłam tegoroczne wakacje nad morzem. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie roku 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post
    Obserwuje
    http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze jest tak sobie rok podsumować :) , widać że twój był udany , oby i ten był dla ciebie równie dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super podsumowałaś swój rok 2015 :)
    Zostałaś nominowana do LBA --> http://mojswiata.blogspot.co.uk/2016/01/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :) Fajny post, czasami wartko komuś dziękować ;)

    OdpowiedzUsuń