czwartek, 10 marca 2016

Coming back?

Hejka kochani!

Na samym początku chciałabym Was baaaaaardzo przeprosić za moją długą nieobecność. Spowodowana ona była między innymi tym, że w szkole kończył się pierwszy semestr, potem miałam ferie, podczas których nie miałam czasu kompletnie na nic, w lutym zaczął się drugi semestr i znowu musiałam się trochę bardziej przyłożyć do nauki, żeby później nie mieć zaległości. Do tego jeszcze dołożyła się końcówka sezonu zasadniczego ligi kadetki A, oraz mecze kadetki B, przez co nie było mnie w domu, bo musiałam jeździć na treningi oraz mecze.

Musiałam też trochę od tego wszystkiego odpocząć, ale poza tym to moje życie to aktualnie tylko szkoła-treningi i do domu wracam praktycznie tylko na noc. A w weekendy staram się poświęcić trochę czasu moim znajomym.






Love you all,
Ola xx



Tu mnie znajdziecie:
snapchat: luuvmylarreh
instagram: 0lciaczeq

*business enquiries:
ola.g6@autograf.pl




18 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że będziesz pisać systematycznie posty bo miło sie czyta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tryb życia sportowy! Suuuper! To pewnie nie musisz teraz walczyć z tym, aby na wakacje mieć pięknie wyrzeźbiony brzuch, bo już masz! Zazdro!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, że powrót będzie udany i powodzenia w drugim semestrze:)

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zrobiłam krótką przerwę w blogowaniu (dzisiaj wróciłam :D) M.in. przez brak czasu :/ Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to witamy po przerwie! :D
    Tylko nie wpadnij w rutynę, to najgorsze..


    Zapraszam! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ważne, że mimo wszystkiego masz czas żeby usiąść i napisać tego posta :)
    skąd ja to znam, że na nic nie masz czasu..
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też często mam taki czas kiedy nie mam czasu usiąść i napisać post, ale nie przejmuj się każdemu to się zdarza :) dobrze, że już wróciłaś.


    http://keeeith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. często nie mam pomysłów na napisanie posta, ale ide do stajni i od razu mam masę pomysłów :D

    http://olivvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, dobrze że wróciłaś :D
    Zapraszam ronniehere.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że wróciłaś ! Dobrze, że masz tyle zajęć. Jest to oznaka, że masz ciekawe życie i pasje :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post!! Bardzo dobrze że wróciłaś, co prawda nie jestem tu od początku ale może i zacznę tu częściej bywać !!:)
    angelll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy potrzebuje odpoczynku co jakiś czas ;)
    Zdrówka!

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w drugim semestrze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    Powodzenia w szkole oraz na treningach :)
    Jak znajdziesz czas wpadnij do mnie ;)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że już wróciłaś do blogosfery :)
    Pozdrawiam
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś pół roku temu również miałam przerwę ale się nie poddałam i dalej jestem w blogosferze :*

    OdpowiedzUsuń