poniedziałek, 28 grudnia 2015

1♥ Chtistmas TAG

Hejka kochani!

Święta, święta i po świętach...
Okres świąteczny minął mi bardzo szybko, teraz tylko czekam na sylwestra, ale dzisiaj przychodze do Was z świątecznym tagiem.

Więc zaczynajmy:))

Ulubiony świąteczny film:
Pewnie Was zaskoczę, bo napisz eo filmie, którego na pewno nikt nigdy nie oglądał, czyli; "Kevin sam w domu". Ale to już jest tradycja, ponieważ bez Kevina, nie ma świąt.
Ulubiony Świąteczny kolor:
Najbardziej ze świętami kojarzą mi się kolory: czerwony, zielony i złoty.
Ulubiona świąteczna piosenka:
Justin Bieber - Mistletoe
Justin Bieber, Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Ariana Grande - Santa Tell Me
To są 3 moje ulubione, ale ogólnie bardzo lubię świąteczne piosenki.
Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz Święta w piżamie:
Zawsze ubieram się odświętnie.
Jeśli w tym roku miałabyś dać prezent tylko jednej osobie, kto by to był:
Szczerze to sama nie wiem, komu mogłabym dać ten prezent, ponieważ innym osobom może być z tego powodu przykro lub mogliby pomyśleć, że o nich zapomniałam.
Otwierasz prezenty w Wigilię, czy w świąteczny poranek:
Prezenty zawsze otwieram w Wigilię, po kolacji.
Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika:
Jeszcze nigdy nie zbudowałam domku z piernika, ale widziałam w sklepach gotowe do sklejenia, więc w przyszłym roku postaram się go zrobić.
Co lubisz robić w przerwie świątecznej:
W przerwie świątecznej spędzam czas w domu z rodziną, oglądam filmy,a także spotykam się ze znajomymi.
Ulubiony bożonarodzeniowy zapach:
Lubię zapach pierników oraz choinki.

Okej, mam nadzieje, że Wam się spodobał ten tag:))
Zapraszam do obserwowania i komentowania:))

Love you all,
Ola xx



Tu mnie znajdziecie:
snapchat: luuvmylarreh

*business enquiries:
ola.g6@autograf.pl

8 komentarzy:

  1. Fajny tag :)Nie jadłam nigdy ryby w ananasie,jestem ciekawa jak smakuje :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/2015/12/co-dostaam-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag ;)
    Święta bez Kevina to nie święta ;)
    U mnie w rodzinie to już tradycja tak samo jak uszka z barszczem ;)
    Ryba z połączeniem ananasa Brzmi Ciekawie ;)
    Chętnie bym spróbowała bo brzmi smakowicie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://deviare-e.blogspot.com
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienię sie obserwacjami ;)
    Pozdrawiam Cieplutko ;*
    Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny Tag
    Też uwielbiam Kevina
    Udanego Sylwestra :3

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tag, wcześniej się na niego nigdy nie natknęłam.
    ja na przykład ryby nie jem, Kevina jakoś nie oglądałam..
    obserwuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uważam, że "święta bez Kevina, to nie święta". :)))
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag! :) pozdrawiam serdecznie :")

    OdpowiedzUsuń