czwartek, 24 grudnia 2015

Something new

Hejka kochani!

W dzisiejszym poście chciałabym się przedstawić oraz napisać Wam, jakie mam hobby i czym się interesuję:))
A więc zaczynając, mam na imię Ola (stąd nazwa mojego bloga), mam ukończone 15 lat. Gram w koszykówkę, a w sezonie letnim jeżdżę konno, kiedyś chodziłam na kółko plastyczne, lecz aktualnie nie mam na to czasu.
Jestem directioner oraz belieber, ale nie ograniczam się tylko do tych wykonawców, słucham także czarnego, amerykańskiego rapu.

Jest to mój pierwszy blog; miałam kiedyś inne, bo zawsze mnie to interesowało, lecz nigdy nic na nich nie napisałam.






Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca:))

Z okazji zbliżających się świąt chciałabym Wam życzyć przede wszystkim zdrowych, spokojnych i spędzonych w rodzinnym gronie świąt, a także wymarzonych prezentów!:))

Love you all,
Ola xx



Tu mnie znajdziecie:
snapchat: luuvmylarreh

*business enquiries:
ola.g6@autograf.pl

1 komentarz:

  1. Na pierwszym zdjęciu masz cudowny naszyjnik (?) *,* No i oczywiście życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń