sobota, 26 grudnia 2015

1♥ DIY-Christmas decoration

Hejka kochani!

Jak pewnie widzicie po tytule posta, mam dla was bardzo łatwe, świąteczne diy. Święta już się prawie kończą, ale taka ozdoba nadaje bardzo fajny klimat i możecie ją jeszcze wykorzystać być może w przyszłym roku. Mam nadzieję, że wam się spodoba i wykonacie ją w domu.



Zapraszam na diy!

Potrzebne będą:
*szklany wazon
*lampki choinkowe
*bombki, lub inne ozdoby
*gałązki (świetnie sprawdzi się sosna, ponieważ długo wytrzyma).



Na początek, wkładamy lampki do wazonu; przy tym 'formujemy je' żeby lampki były z przodu, a kabel bardziej schowany. Następnie wkładamy gałązki, i je ozdabiamy (ja zawiesiłam tylko bombki, ponieważ, nie chciałam, żeby było tego za dużo).



Teraz wystarczy włączyć lampki i gotowe! 
Moim zdaniem nadaje ona bardzo fajny klimat a także ładnie wygląda i pomaga nam zapełnić puste miejsce w pokoju.




Love you all,
Ola xx



Tu mnie znajdziecie:
snapchat: luuvmylarreh

*business enquiries:
ola.g6@autograf.pl

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super diy! :D oto Twój pierwszy obserwator zawitał na Twym blogu! ^^

    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post.
    Z designem już gorzej.
    U mojej przyjaciółki konkurs na design,więc zapraszam:
    Take-chill.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie:
    Furliy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze to drzewko :3 Zapraszam do mnie http://oniszczuk-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością skorzystam z pomysłu ;) super!
    https://gadagadula.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa ozdoba, szkoda, że już po świętach, ale sporóbuję w następnym roku. :D
    nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i pomysłowe, ja dodałabym do tego jeszcze sztuczny śnieg na gałazki, by dać bardziej zimowy efekt.
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do LBA, zapraszam: LINK :)

    OdpowiedzUsuń